Sunday, September 16, 2012

Skim Galakan Simpanan oleh BSN

SEKOLAH KEBANGSAAN TAMAN ALAM MEGAH
Persiaran Hulu Langat, Seksyen 28,
40400 Shah Alam,
Selangor
_____________________________________________

Kepada,
Semua Ibu Bapa/ Penjaga,
Semua Murid Tahun 1 hingga 6,
SK Taman Alam Megah
Tuan/ Puan,
SKIM GALAKAN SIMPANAN PELAJAR BERSAMA BANK SIMPANAN NASIONAL (BSN)
 
Unit Tabungan sekolah dengan kerjasama BSN akan menjalankan Kempen Membuka Akaun untuk melayakkan sekolah menyertai Skim Galakan simpanan Pelajar dan untuk murid menyertai beberapa kategori  yang dipertandingkan oleh BSN. Sehubungan itu semua murid sekolah ini digalakkan membuka akaun. Mereka yang ingin membuka akaun bolehlah membawa wang RM10.00 serta salinan sijil lahir. Tiada unsur paksaan bagi program ini.
 
Kerjasama daripada tuan/ puan untuk menjayakan program tersebut diucapkan terima kasih

1 comment:

  1. To Datuk Seri Ir. Dr. Wee Ka Siong (President of the Malaysian Chinese Association)

    Di sini saya ingin mengatakan bahawa BN kalah bukanlah koncern BN tak baik, khas nya MCA kerana kebanyakan Ahli MCA cabangan bawah, pemimpinnya sudah berjaya sombong dan tidak berkhimat dan ular, olih itu mengakibatkan ramai Malay, Cina dan India naik marah dan kalah PRU teruk

    Contohnya, yang saya tahu Pengerusi MCA GOMBAK YIP JIUN HANN, dan Datuk Yip Kum Fook(Bapanya).. mereka ular sampai wang Tokong pun berani telang dan halau Sami Buddha keluar dari tokong, orang ramai benci MCA.

    Sekarang dalam internet terlalu ramai yang mengadu tentang mereka (Datuk Yip Kum Fook dan Yip Jiun Hann), Tuan kena buat sesuatu, kami masyarakat Cina di Kepong dan ahli MCA, juga kami amat memalukan kaum lain.

    Sekira MCA cuba ingin memulit nama baik dan sokongan olih orang ramai semula, pemimpin seperti ini patut di kikis dengan bersih dalam parti, Kalau tidak sampai bila pun susah memulit semangat

    Sekian, Terima kasih

    Yap Leong Fah

    ReplyDelete